night star star-1 tick heart menu rectangle clock-circular-outline bell edit book warning-sign locked-padlock home portfolio envelope key save language 3d-dictionary video ribbon contrast-circular-button menu-1 comment like stop favorite-heart-button notebook user down instagram facebook twitter paper home-icon-silhouette id photo user-1 cancel search close graduation-hat eye photo-camera-interface-symbol-for-button shopping-cart bookcover Neaizpildīta vērtējuma zvaigzne Puse vērtējuma zvaigznes Vērtējuma zvaigzne aizpildīta sirds Brīdinājums Stop Ķeksītis Neaizpildīta sirds Režģa skats Saraksta skats Laiks Rediģēt Grāmatas Slēdzene Sākums Portfelis Vēstule Atslēga Saglabāšana Atkritumu tvertne Grāmatzīme Kontrasts Saraksts Komentārs Patīk Uzmanību Zvaniņš Personu apliecinošs dokuments Lietotāja profils Lietotāja profils Instagram Instagram colored Facebook Twitter Fecbook colored icon-eparaksts-mobile Papīrs Fotogrāfija Iepirkumu grozs Meklēt Aizvērt Izglītība Piezīmju bloks Acs Fotokamera Uz sākumu Uz beigām Uz iepriekšējo Uz nākošo Atzīmēts Disks Video Vieta Kaste Notis Uzgriežņu atslēga
Materiāla vāka attēls

Marketing Management

Kotler, Philip Upper Saddle River : Prentice Hall International, Inc., 2000. xxxii, 718, [33] lpp., [2] lp. kartes.
Pieejami 1 no 1 eksemplāriem
AUTORSKotler, Philip 1931- aut Autors
NOSAUKUMSMarketing Management the Millennium edition : international edition Philip Kotler ; edited by: Whitney Blake, Jeannine Ciliotta, Natalie E.Anderson [un vēl redaktori] ; photo researcher: Melinda Alexander ; senior designer: Kevin Kall
IZDEVUMS10-th edition
IZDEVĒJS/GADSUpper Saddle River
United States of America
Prentice Hall International, Inc.
2000
APJOMSxxxii, 718, [33] lpp., [2] lp. kartes ilustrācijas, tabulas, diagrammas
BIBLIOGRĀFIJAName index: [i1.]-i14. lpp.
Subject index: i14.-i31. lpp.
SATURSContents: Understanding Marketing Management ; Analyzing Marketing Opportunities ; Developing Marketing Strategies ; Making Marketing Decisions ; Managing and Delivering Marketing Programs
TEMATIUzņēmējdarbība
Menedžments
Tirgvedība
Stratēģiskā plānošana
Uzņēmējdarbības plānošana
CITI AUTORIBlake, Whitney edt Redaktors
Ciliotta, Jeannine edt Redaktors
Anderson, Natalie E. edt Redaktors
Kall, Kevin dsr Dizainers
Alexander, Melinda dsr Dizainers
Prentice Hall International, Inc. pbl
ISBN0130156841 mīkstos vākos
UDK INDEKSS658
PLAUKTA INDEKSS658
Ko 900
Kotler, Philip.  Marketing Management : the Millennium edition : international edition / Philip Kotler ; edited by: Whitney Blake, Jeannine Ciliotta, Natalie E.Anderson [un vēl redaktori] ; photo researcher: Melinda Alexander ; senior designer: Kevin Kall. - 10-th edition. - Upper Saddle River : Prentice Hall International, Inc., 2000. - United States of America. - xxxii, 718, [33] lpp., [2] lp. kartes : ilustrācijas, tabulas, diagrammas. - Name index: [i1.]-i14. lpp. . - Subject index: i14.-i31. lpp.
        Contents: Understanding Marketing Management ; Analyzing Marketing Opportunities ; Developing Marketing Strategies ; Making Marketing Decisions ; Managing and Delivering Marketing Programs.
        ISBN 0130156841 : mīkstos vākos.
        Uzņēmējdarbība. Menedžments. Tirgvedība. Stratēģiskā plānošana. Uzņēmējdarbības plānošana.
Leader00000nam a2200253 i 4500
0011182255
003RCB
00520220810155738.0
008151214r2000 us ad 001 0 eng d
020 a: 0130156841 c: mīkstos vākos
040 a: RCB
041 a: eng
080 a: 658
1001 a: Kotler, Philip d: 1931- 4: aut e: Autors
2451 a: Marketing Management b: the Millennium edition : international edition c: Philip Kotler ; edited by: Whitney Blake, Jeannine Ciliotta, Natalie E.Anderson [un vēl redaktori] ; photo researcher: Melinda Alexander ; senior designer: Kevin Kall
250 a: 10-th edition
264#1a: Upper Saddle River b: Prentice Hall International, Inc. c: 2000
264#3a: United States of America
300 a: xxxii, 718, [33] lpp., [2] lp. kartes b: ilustrācijas, tabulas, diagrammas
336##a: teksts b: txt
337##a: tiešuztveres vide b: n
338##a: sējums b: nc
504 a: Name index: [i1.]-i14. lpp.
504 a: Subject index: i14.-i31. lpp.
505 a: Contents: Understanding Marketing Management ; Analyzing Marketing Opportunities ; Developing Marketing Strategies ; Making Marketing Decisions ; Managing and Delivering Marketing Programs
650#4a: Uzņēmējdarbība
650#4a: Menedžments
650#4a: Tirgvedība
650#4a: Stratēģiskā plānošana
650#4a: Uzņēmējdarbības plānošana
7001 a: Blake, Whitney 4: edt e: Redaktors
7001 a: Ciliotta, Jeannine 4: edt e: Redaktors
7001 a: Anderson, Natalie E. 4: edt e: Redaktors
7001 a: Kall, Kevin 4: dsr e: Dizainers
7001 a: Alexander, Melinda 4: dsr e: Dizainers
7102#a: Prentice Hall International, Inc. 4: pbl
7400#a: Understanding Marketing Management
7400#a: Analyzing Marketing Opportunities
7400#a: Developing Marketing Strategies
7400#a: Making Marketing Decisions
7400#a: Managing and Delivering Marketing Programs
908##a: Kotler, Philip
990##a: 658
991##a: Ko 900
Vērtējums:
Pieejami 1 no 1 eksemplāriem

AUTORSKotler, Philip 1931- aut Autors
NOSAUKUMSMarketing Management the Millennium edition : international edition Philip Kotler ; edited by: Whitney Blake, Jeannine Ciliotta, Natalie E.Anderson [un vēl redaktori] ; photo researcher: Melinda Alexander ; senior designer: Kevin Kall
IZDEVUMS10-th edition
IZDEVĒJS/GADSUpper Saddle River
United States of America
Prentice Hall International, Inc.
2000
APJOMSxxxii, 718, [33] lpp., [2] lp. kartes ilustrācijas, tabulas, diagrammas
BIBLIOGRĀFIJAName index: [i1.]-i14. lpp.
Subject index: i14.-i31. lpp.
SATURSContents: Understanding Marketing Management ; Analyzing Marketing Opportunities ; Developing Marketing Strategies ; Making Marketing Decisions ; Managing and Delivering Marketing Programs
TEMATIUzņēmējdarbība
Menedžments
Tirgvedība
Stratēģiskā plānošana
Uzņēmējdarbības plānošana
CITI AUTORIBlake, Whitney edt Redaktors
Ciliotta, Jeannine edt Redaktors
Anderson, Natalie E. edt Redaktors
Kall, Kevin dsr Dizainers
Alexander, Melinda dsr Dizainers
Prentice Hall International, Inc. pbl
ISBN0130156841 mīkstos vākos
UDK INDEKSS658
PLAUKTA INDEKSS658
Ko 900

Kotler, Philip.  Marketing Management : the Millennium edition : international edition / Philip Kotler ; edited by: Whitney Blake, Jeannine Ciliotta, Natalie E.Anderson [un vēl redaktori] ; photo researcher: Melinda Alexander ; senior designer: Kevin Kall. - 10-th edition. - Upper Saddle River : Prentice Hall International, Inc., 2000. - United States of America. - xxxii, 718, [33] lpp., [2] lp. kartes : ilustrācijas, tabulas, diagrammas. - Name index: [i1.]-i14. lpp. . - Subject index: i14.-i31. lpp.
        Contents: Understanding Marketing Management ; Analyzing Marketing Opportunities ; Developing Marketing Strategies ; Making Marketing Decisions ; Managing and Delivering Marketing Programs.
        ISBN 0130156841 : mīkstos vākos.
        Uzņēmējdarbība. Menedžments. Tirgvedība. Stratēģiskā plānošana. Uzņēmējdarbības plānošana.

Leader00000nam a2200253 i 4500
0011182255
003RCB
00520220810155738.0
008151214r2000 us ad 001 0 eng d
020 a: 0130156841 c: mīkstos vākos
040 a: RCB
041 a: eng
080 a: 658
1001 a: Kotler, Philip d: 1931- 4: aut e: Autors
2451 a: Marketing Management b: the Millennium edition : international edition c: Philip Kotler ; edited by: Whitney Blake, Jeannine Ciliotta, Natalie E.Anderson [un vēl redaktori] ; photo researcher: Melinda Alexander ; senior designer: Kevin Kall
250 a: 10-th edition
264#1a: Upper Saddle River b: Prentice Hall International, Inc. c: 2000
264#3a: United States of America
300 a: xxxii, 718, [33] lpp., [2] lp. kartes b: ilustrācijas, tabulas, diagrammas
336##a: teksts b: txt
337##a: tiešuztveres vide b: n
338##a: sējums b: nc
504 a: Name index: [i1.]-i14. lpp.
504 a: Subject index: i14.-i31. lpp.
505 a: Contents: Understanding Marketing Management ; Analyzing Marketing Opportunities ; Developing Marketing Strategies ; Making Marketing Decisions ; Managing and Delivering Marketing Programs
650#4a: Uzņēmējdarbība
650#4a: Menedžments
650#4a: Tirgvedība
650#4a: Stratēģiskā plānošana
650#4a: Uzņēmējdarbības plānošana
7001 a: Blake, Whitney 4: edt e: Redaktors
7001 a: Ciliotta, Jeannine 4: edt e: Redaktors
7001 a: Anderson, Natalie E. 4: edt e: Redaktors
7001 a: Kall, Kevin 4: dsr e: Dizainers
7001 a: Alexander, Melinda 4: dsr e: Dizainers
7102#a: Prentice Hall International, Inc. 4: pbl
7400#a: Understanding Marketing Management
7400#a: Analyzing Marketing Opportunities
7400#a: Developing Marketing Strategies
7400#a: Making Marketing Decisions
7400#a: Managing and Delivering Marketing Programs
908##a: Kotler, Philip
990##a: 658
991##a: Ko 900

Izsniegumu skaits: 176
Informācija par sīkdatnēm

Informējam, ka šajā bibliotēkas katalogā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo katalogu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk